ازابتدای آبان ماه سال 1390 کلیه درخواستهای مربوط به صدور مدارک تحصیلی (گواهی موقت، صلاحیت مدرسی، دانشنامه و ریزنمرات)
از طریق سامانه اینترنتی
انجام میشود. پس از بررسی مدارک ارسالی، زمان صدور و تحویل مدارک تحصیلی از طریق مکاتبات اینترنتی به متقاضیان محترم اعلام میگردد.
مراحل لازم برای صدور مدارک تحصیلی (دستورالعمل جامع ایفای تعهدات آموزش رایگان)
-
انجام تسویه حساب کامل با دانشگاه و ارسال سوابق فراغت از تحصیل از دانشکده به اداره کل آموزش
-
طی مراحل بررسی سوابق فراغت از تحصیل قبل از در خواست اینترنتی دانشآموختگان
-
مطالعه دقیق مدارک لازم برای صدور هر نوع گواهی :
برای مشاهده فایلهای زیر ابتدا باید آنها را دانلود نمائید، ترجیحاً از مرورگرهای Firefox یا Google Chrome استفاه شود، در صورتی که از مرورگر IE استفاده میکنید بر روی لینک کلیک راست و سپس گزینه ...save target as را انتخاب نمائید.)
-
اسکن وارسال مدارک لازم به آدرس پست الکترونیک
-
دانشنامه، ریز نمرات و گواهی صلاحیت مدرسی: daneshamookhteh@modares.ac.ir
-
گواهی موقت: amoozesh@modares.ac.ir
نکات مهم
-
مراتب فراغت از تحصیل دانشآموختگان بورسیه پس از بررسی و تایید سوابق فراغت از تحصیل، به ارگان بورسدهنده اعلام خواهد شد و نیازی به تکمیل فرم یا پیگیری حضوری ندارد.
-
دانشآموختگان مشمول خدمت سربازی با مراجعه حضوری به اداره پذیرش و امور مشمولین دانشگاه، نامه معرفی به نظام وظیفه خود را دریافت مینمایند و مجاز به تکمیل فرم درخواست تا زمان احراز یکی از شرایط مورد نظر نظام وظیفه (درج شده در مدارک لازم برای هر نوع گواهی) نمیباشند.
-
مدارک بایستی از طریق ایمیل شخص دانشآموخته و با درج نام ونام خانوادگی، نوع دوره، رشته تحصیلی و نوع مدرک در بخش موضوع ارسال شود. (برای مثال مجتبی عارفی/روزانه/مهندسی کامپیوتر/دانشنامه و ریز نمرات) هر دانشآموخته بایستی کلیه مدارک مورد نظر را دریک مرحله ایمیل ارسال نماید. (در قالب فرمت jpg و حتی الامکان در صفحات کمتر)
-
با توجه به این که تاییدیه دریافت مدارک از طریق ایمیل به اطلاع متقاضی رسانده میشود در صورت عدم دریافت جواب پس از سه روز کاری از ارسال مدارک، مجددا مدارک کامل ارسال شود.
مدت زمان لازم برای صدور مدارک
-
گواهی موقت و گواهی صلاحیت مدرسی: حداقل ده روز کاری پس از تاریخ تاییدیه دریافت مدارک
-
دانشنامه و ریزنمرات: حداقل یک ماه پس از تاریخ تاییدیه دریافت مدارک
-
زمان تحویل مدارک: صرفا از طریق ایمیل به اطلاع متقاضی رسانده میشود لذا از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی جدا خودداری شود.
-
ساعت مراجعه برای دریافت مدارک صادرشده: ازساعت 11:30-8 روزهای اداری (شنبه الی چهارشنبه) با ارایه ایمیل ارسالی مبنی بر آماده بودن مدارک می باشد. تحویل مدارک خارج از ساعات اعلام شده امکانپذیر نخواهد بود. ضمنا ارائه اصل مدارک ارسالی، در زمان تحویل مدرک درخواستی الزامی است.
سایر شرایط و نمونه فرمهای مورد نیاز
|