[ Print ]  [ Close ]

http://modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=7839   , 1403/02/22


به گزارش روابط عمومی دانشکده کشاورزی:
نشست هیئت رئیسه دانشکده با اعضای هیئت علمی جوان برگزار شد.


در این جلسه طرفین در مورد مسائل مختلف اعم از بخشنامه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و موارد دیگری از قبیل امکانات رفاهی، امور مالی و اداری و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.



در ابتدای جلسه آقای دکتر علی اصغر طالبی، رئیس دانشکده، توضیحاتی در مورد روال قانونی جذب اعضای هیئت علمی جدید، نحوه معرفی مدیران گروه های آموزشی، ضوابط و مقررات تبدیل وضعیت و ارتقاء اعضای هیئت علمی، تدابیر دانشکده برای امتیازات فرهنگی اساتید، انتظارات دانشگاه از اساتید جوان در زمینه ی تحقق اهداف طرح تحول راهبردی، حرکت دانشکده و دانشگاه به سمت بین المللی شدن، درآمدزایی آموزشی و پژوهشی، نحوه ی توزیع دروس و پایان نامه ها در بین اساتید گروه های آموزشی توضیحاتی را ارائه کردند.



در ادامه آقای دکتر مجید آقاعلیخانی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده،اظهار داشت: جادارد ابتدا سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه ی کرامت را به حضار تبریک گفته و با توسل به سلطان سریرارتضاء حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، برقراری و پایداری امنیت و آرامش اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در جامعه و گسترش رفاه و آسایش را برای همه ی هموطنان به ویژه همکاران حاضر در جلسه و خانواده محترم ایشان آرزو نمایم. و سپس در ادامه مواردی از آیین نامه ارتقاء که برای احراز امتیاز فرهنگی اعضای هیئت علمی مورد توجه قرار می گیرند را تشریح کرده و آمادگی معاونت فرهنگی دانشکده را برای برگزاری کارگاه های آموزشی و فرهنگی ویژه ی اعضای هیئت علمی، اعلام کرد. شایان ذکر است که اولین کارگاه آموزشی از این قبیل، با عنوان " مدیریت ارتباط موثر با دانشجویان تحصیلات تکمیلی" در تاریخ دهم و یازدهم تیرماه سال جاری در دانشکده کشاورزی برگزارشد.



سپس، اساتید جوان دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد مسائل مختلف شامل موضوعات آموزشی، پژوهشی، رفاهی و ... مطرح نموده و به تبادل نظر پرداختند و در مورد موضوعات مطرح شده توضیحاتی توسط هیئت رئیسه دانشکده ارائه گردید. گفتنی است که این جلسات هر شش ماه یکبار برگزار می شود.



 



 



( تهیه و تنظیم: روابط عمومی دانشکده کشاورزی )



10:42 - يکشنبه 7 مرداد 1397    /    شماره خبر : 7839    /    تعداد نمايش خبر : 1277