[ Print ]  [ Close ]

http://modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20403   , 1403/02/31


مدیریت امور دانشجویی؛
اطلاعیه اداره خوابگاه‌ها ویژه ترم تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱


بازه ترم تابستان: از ۱۴۰۲/۰۴/۱۶ تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ 

 

شرایط اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی در طی ترم تابستان

۱- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ و دانشجویان مقطع دکتری ورودی‌های ۹۷، ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ که متقاضی خوابگاه برای ترم تابستان می‌باشند، طبق قوانین و مقررات اداره خوابگاه‌ها باید در بازه زمانی ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۴/۱۵، به سامانه گلستان مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خوابگاه برای ترم تابستان اقدام نمایید.

تذکر مهم: عدم ثبت درخواست در بازه زمانی مذکور، به معنای عدم نیاز به سکونت در خوابگاه در طول ترم تابستان می‌باشد. ولی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، امکان ارائه درخواست خوابگاه، کماکان فراهم می‌باشد.

۲- دانشجویان ارشد و دکتری ورودی ۱۴۰۱، تنها در صورتی که مرحله پژوهشی پایان‌نامه خود را شروع کرده و مستند آن را به اداره خوابگاه تحویل دهند، امکان اسکان در ترم تابستان را خواهند داشت.

۳- سمپاشی خوابگاه در ایام تابستان انجام می‌پذیرد. لذا دانشجویان خوابگاهی باید در زمان اعلام شده نسبت به ترک خوابگاه اقدام نمایند.

یادآوری: تاریخ ثبت درخواست خوابگاه برای ترم مهر، ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۱۰ می‌باشد. لذا کلیه دانشجویان متقاضی خوابگاه باید در این بازه به سامانه گلستان مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود، اقدام لازم را به عمل آوردند. اطلاعیه‌های تکمیلی اسکان مهر ۱۴۰۲، متعاقبا منتشر خواهد شد.

 

شیوه ثبت درخواست در سامانه گلستان

از مسیر "دانشجویی/ خوابگاه / اطلاعات و درخواست‌ها / وارد فرم "عملیات درخواست خوابگاه توسط دانشجو" ‌شوید. در این صفحه، سه مرحله به شرح ذیل مشاهده خواهید کرد:

۱- "ثبت اطلاعات خوابگاهی دانشجو"

در این مرحله باید نسبت به تکمیل و تایید صحت اطلاعات خوابگاهی خود اقدام نماید.

تذکر: دانشجویانی که قبلا اطلاعات مربوط به این فرم را تکمیل نموده باشند، نیازی به تکمیل مجدد آن نخواهند داشت.

پس از تکمیل اطلاعات مورد درخواست در این فرم، گزینه: "اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می‌باشد" را تایید کنید.

سپس بر روی آیکون "اعمال تغییرات" در پایین صفحه کلیک کنید.

با زدن کلید "اعمال تغییرات"، این پیغام به شما نمایش داده می‌شود: "کد۴ : اطلاعات خوابگاهی شما توسط مدیریت تایید نشده و یا تایید آن امکان‌پذیر نیست. لطفا وضعیت خود را تا زمان تایید اطلاعات توسط مدیریت پیگیری نمایید." با مشاهده این پیغام، کلید بازگشت را زده و به فرم قبلی بازگردید و "مرحله درخواست خوابگاه توسط دانشجو" را انتخاب کنید.

۲- "درخواست خوابگاه توسط دانشجو"

در این مرحله نخست مقررات عمومی خوابگاه را مطالعه و سپس با انتخاب آیتم "اینجانب با مطالعه کامل و قبول کلیه شرایط فوق، خود را متعهد به رعایت آن می‌دانم"، نسبت به رعایت مقررات خوابگاه متعهد ‌شوید.

سپس عبارت "اینجانب متقاضی خوابگاه جهت نیمسال سوم تحصیلی ۴۰۱-۴۰۲ می‌‌باشم" را انتخاب کنید.   

 سپس بر روی کلید "اعمال تغییرات" در انتهای صفحه کلیک کنید.

تذکر: در صورت نزدن کلید "اعمال تغییرات"، تغییرات انجام داده شده در فرم، ثبت نهایی نمی‌شود و مفهوم آن این است که برای ترم جدید متقاضی خوابگاه نمی‌باشید.

۳- "ارسال فایل مدارک"

برای ترم تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ارسال مدارک از طریق این پردازش الزامی نیست؛ لذا از بارگذاری هرگونه مدرک اجتناب کنید.

 

شیوه پرداخت اجاره‌بها در سامانه صندوق رفاه (ویژه دانشجویان وزارت علوم)

- مراجعه به سامانه صندوق رفاه به آدرس refah.swf.ir 

- ورود به پرتال دانشجویی و وارد نمودن شناسه کاربری و رمز عبور

تذکر ۱- هرگونه جابجایی اتاق باید قبل از پرداخت هزینه سکونت انجام شود. چرا که بعد از پرداخت هزینه به هیچ عنوان جابجایی امکان پذیر نمی‌باشد.

تذکر ۲- دانشجویان می‌توانند در صورت بروزهر مشکل در پرداخت اجاره‌بها با شماره ۸۲۸۸۳۷۷۲ یا  ۸۲۸۸۳۱۵۳  تماس و یا به اتاق شماره  ۱۱۴ در ساختمان خوارزمی مراجعه نمایند.


13:40 - شنبه 10 تير 1402    /    شماره خبر : 20403    /    تعداد نمايش خبر : 309