[ Print ]  [ Close ]

http://modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=10784   , 1403/02/09


برگزاری مسابقه عکاسی "جشنواره تابستان" در دانشگاه


بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ اثر و ۲ مجموعه موضوعی ارسال کند. ارسال فایل اصلی بدون امضا و اصلاحات غیرقابل قبول الزامی است. آثار بر اساس اصالت و به‌روز بودن داوری می‌شوند.

فایل‌ها باید به‌صورت Jpeg و اندازه ضلع بزرگ حداقل ۳۵۰۰pixel و با وضوح ۳۰۰Dpi به همراه شناسنامه کامل آثار و پدیدآورنده در یک فایل Word به رایانامه مسابقه ارسال شوند. ارسال کنندگان باید مشخصات خود از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس و نشانی را به همراه آثار ارسال کنند. همچنین برگزارکنندگان مسابقه حق استفاده از آثار پذیرفته شده را با ذکر نام در کتاب، آگهی‌ها و دیگر محصولات و اقلام تبلیغی خود دارند و ارسال اثر به منزلۀ قبول شرایط و مقررات مسابقه است.

علاقمندان شرکت در این مسابقه می توانند تا 15 شهریور 98 آثار خود را به ایمیل آدرس prtmu@modares.ac.ir ارسال کنند. نتیجه داوری آثار در روز 25 شهریور اعلام و نمایشگاهی از این آثار همزمان با برگزاری جشن ورودی های جدید افتتاح می شود.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان مسابقه جوایزی شامل؛ ۳ جایزه ۳۰۰ هزار تومانی همراه با اهدای لوح تقدیر، - ۳ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی همراه با اهدای لوح تقدیر، 3 جایزه ۱۰۰ هزار تومانی همراه با اهدای لوح تقدیر و ۵ جایزه ویژه به عکس‌های که در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام با هشتگ: #TMU_IRAN و #Tarbiat_modares بیشترین پسند کاربران را کسب کرده باشند، به شرکت کنندگان برگزیده تعلق می گیرد.

گفتنی است شرکت در مسابقه برای عموم دانشگاهیان (اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان) دانشگاه تربیت مدرس آزاد است.



16:36 - سه شنبه 4 تير 1398    /    شماره خبر : 10784    /    تعداد نمايش خبر : 1171